? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, May 21, 2009

考试了~~

ya~最近考试..所以很少打blog&online....
讲到考试...Haiz~
死!!!惨不忍睹!!!Oh My Godness!!!
全部都栽在paper two!!!
(捶心肝~)首先是国语~
ringkasan勒...Vivik那边有出过....
衰的是我没有补vivik!!!
那些有补的就赚到咯~
讲就算了...起码还好~
更死的是science PAPER TWO!!!
哼~简直是不能看啊~
呵呵~Mr.Goh改出来时,我先念一下阿弥陀佛比较好哦??
science死了....接着又英文!!!
God啊~给我喘口气...行没??
haiz~英文勒就是衰在NOVEL!!!!
亏我背character I admire/character I dislike要死...
看酱多轮Theme and Moral Value....
它竟然敢敢跟我出interesting event?????
@#$%@#$%@#$%@#$%~~~!!!
看到题目时,我整个人是那种...空掉/冷掉的那种咯~~
haiz.....真的真的很不好彩~~~
苦读4个...4个都没中!!!
只好保佑接下来可以顺顺利利啦~~
不要再酱衰了~
死了酱多科!!!我不想再死了啦~~~~(T_T)

0 comments: