? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, May 29, 2009

依然是朋友

Leti~
我真的还当你是朋友哦~
不管我们之间发生了什么事!
你都不会永远失去我这个朋友的!
因为我永远都记得你在我的纪念册里写着:
Friendship Forever!
我们已经冷战好久了...
不要再这样下去了啦~
我真的很希望我们还是朋友....
今天本来想叫住你的...
可是我很怕你会不理我...
就像那时form1的时候....
你真的对我很冷~
我知道你其实没有酱酷的~
卸下你的心墙...别让我们的关系一天比一天僵...
再冷战下去..只会让我们两个都辛苦....
我已经去你的blog留言了....
我已经踏出了第一步了~
阿tia~不管当初我做错什么事....
一笔勾销,好不好
?......K.........


0 comments: