? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, June 1, 2009

能不能&如果


能不能
住进你心里?


能不能
离开我心里?

如果
不能住进我心里
我 不会勉强...

如果
不能住进你心里
你 不会心痛...

我不会勉强..
勉强你住进我心里...
但我会遗憾...会感伤...
甚至只敢默默的 :
用某种方式
来问候你

用某种沟通工具
来跟你说话
用某种关系
来了解你


辛苦吗?
会吧....
累吗?
会吧..... 就是因为累~所以才.....
因为...我才学会快乐~

不会再让
×犹豫×烦恼×伤心×遗憾×
进来我家门...

现在的我
只喜欢
♥【快乐】♥

0 comments: