? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, July 4, 2009

心里话~

当我听到这个消息时...我有点....担心~毕竟,这不是个好消息...
一选到~就一定要去...(p/s:我堂姐讲的啦~她也有去过....)
我堂哥说...去了那里...一定会变黑...因为每天都要操步..体能训练...一大堆的....
而且...我堂姐讲去那里会很容易撞邪....还有,每天迟睡早起....又管得很严...搞不懂他们做么要选你勒???
haiz~怎么办捏???我又不能做些什么...我只能做的...就是跟你说:加油!!

0 comments: